سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

همزمان با هفته تربیت بدنی، ششمین همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان استانی برگزارشد
admin

همزمان با هفته تربیت بدنی، ششمین همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه و جمعی از مسئولان استانی برگزارشد

به گزارش امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ،شهردار ارومیه در این همایش بزرگ پیاده روی با بیان اینکه سیاست شهرداری ارومیه توسعه ورزش های محله محور است، گفت: در راستای حمایت از ورزش والیبال, جام پرچم با حضور ۳۲ تیم از محلات در ارومیه برگزار شد که دو نفر نیز به تیم ملی نوجوانان والیبال دعوت شدند.

دکتر حسین مهدی زاده افزود: مدیریت شهری در راستای توسعه ورزش‌های محله محور، زیرساخت‌های مناسب در پارک‌های محلات را پیاده سازی کرده و در همین راستا سال گذشته ۳ پارک در محلات کم برخوردار ارومیه به بهره‌برداری رسیده و امسال نیز سه پارک دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این همایش که با استقبال پرشور شهروندان همراه بود، شرکت کنندگان مسیر پارک الغدیر به سمت خیابان دفاع مقدس را همراه با خانواده خود به صورت پیاده طی کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه یک دستگاه خودرو ساینا، ۸۰ دستگاه دوچرخه، ۱۰۰ عدد سیم کارت همراه اول، لباس ورزشی همچنین سفرهای زیارتی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
مطلب قبلی تمرینات شهرداری ارومیه عصر امروز ادامه یافت
مطلب بعدی دومین نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری‌های کشور در قم برگزار شد
Print
255

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان