سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

  • 21 بهمن 1398
  • نویسنده: admin
  • تعداد نمایش ها: 2443
  • 0 نظرات
پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بسمه تعالی
دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخش و برگ زرینی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن ایران اسلامی است،انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت روح الله (ره) یکی از متمایز ترین انقلاب های تاریخ سیاسی کشور های دنیاست.

مردم در ایام الله مبارک دهه فجر با رهبری امام خمینی (ره)خط مشی آینده خود را ترسیم نمودند و امروز شاهد هستیم که خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر برکت و پر فراز و نشیب خویش، سرافرازانه و پر شکوه تر از گذشته از پس قله پیروزی رخ می نماید.
اينجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم و به ویژه سردار بزرگ اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایام فرخنده دهه مبارک فجر، دهه پیروزی، دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت، دهه نجات از ظلمت و استثمار را به آحاد مردم ایران تبریک عرض می نمایم.

مردم انقلابی و با فرهنگ ارومیه، فردا ۲۲ بهمن ماه ٩٨ در جشن چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان‌های متعالی انقلاب، شهدا و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق نموده و در کشاکش بحران‌ها و کینه‌ها و دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی، بار دیگر وحدت ملی را فریاد خواهند زد.

Print
کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان