سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت کسب مقام قهرمانی صابر حسن زاده همکار شاغل درشهرداری ارومیه در مسابقات بین المللی موی تای در کشور تایلند

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت کسب مقام قهرمانی صابر حسن زاده همکار شاغل درشهرداری ارومیه در مسابقات بین المللی موی تای در کشور تایلند

به گزارش ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه ؛ فرهنگ صفایی پور، کسب مقام قهرمانی صابر حسن زاده همکار شاغل درشهرداری ارومیه در مسابقات بین المللی موی تای در کشور تایلند را به وی و جامعه ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و کشور تبریک گفت.

در متن پیام صفایی پور آمده است:

به لطف و عنایت حق تعالی و با حمایتهای شهردار خدوم ارومیه ، بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند، قهرمانان غیور و ورزشکاران مومن ایران اسلامی در رقابتی مهم و معتبر در عرصه ای بزرگ چون مسابقات بین المللی موی تای در کشور تایلند بودیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور شد.

دریافت کاپ قهرمانی مسابقات بین المللی توسط صابر حسن زاده ، جوان شایسته و خوش آتیه ارومیه مایه بسی مباهات و خرسندی است که موجی از شادی و سرور را در جمع مردم ارومیه به ویژه جامعه ورزشکار استان ایجاد کرد.

اینجانب از طرف خود و معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه این موفقیت ارزشمند را به ایشان ، خانواده محترمشان ، شهردار محترم ارومیه ، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه ، و به تمامی ورزشکاران ، تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران استان آذربایجان غربی را از خداوند متعال درخواست دارم.

گفتنی است صابر حسن زاده به عنوان نماینده شهرستان ارومیه دارای چنین مقام استانی و کشوری در رشته موی تای و عضو انجمن موی تای ایران می باشد . 

Print

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان