سازمان فرهنگی ورزشی ارومیه

اخبار

اخبار و رویداد ها

کارگاه سبزه نه، نهال در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار می شود

کارگاه سبزه نه، نهال در فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار می شود

کارگاه آموزشی سبزه نه، نهال به منظور جلوگیری از هدر رفت سالانه 7 هزارو500 تن حبوبات و استفاده از دانه های مرکبات و پرورش این دانه ها و تبدیل به نهال در فرهنگسراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه، کارگاه سبزه نه، نهال به مناسبت هفته در ختکاری در فرهنگسرای های مختلف شهرداری، به همت معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری  سازمان وبا مشارکت سازمان زیبا ، منظر و فضای سبز شهری و با حضور پر شور شهروندان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزارمی شود.

  در این کارگاه آموزش های لازم  در خصوص کاشت، پرورش، دانه های مرکبات و تبدیل به یک اصل نهال ، و آشنایی با انواع درختان منطقه، فواید درختکاری برای محیط زیست  به صورت تئوری و عملی صورت می گیرد.

در این کارگاه 700اصل نهال در میان شهروندان به مناسبت هفته درختکاری در منطقه آرامگاه ارومیه توزیع خواهد شد.

معاونت فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه درصدد نهادینه کردن این فرهنگ در میان شهروندان است.

این کارگاه  در  هفته در ختکاری بهانه ای برای احترام به محیط زیست است و این درختان هستند که همانند ریه های شهر را در مقابل  آلاینده های زیست محیطی عمل می کنند.

 

 

مطلب قبلی صعود تیم فوتسال شهرداری ارومیه به فینال مسابقات
مطلب بعدی ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر برگزار شد
Print
4634

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
آمار بازدید
دی ان ان